Śmierć pracownika z powodu COVID-19 – jakie druki przekazać do ZUS

Pytanie: Uzyskaliśmy informację, że z powodu COVID-19 zmarł jeden z pracowników, którego wynagrodzenie było określone stałą miesięczną stawką. Jak ustalić podstawę wymiaru składek ZUS za miesiąc, w którym nastąpiła śmierć pracownika oraz jakie druki ZUS musimy złożyć w ZUS za ten miesiąc?
Pytanie: Uzyskaliśmy informację, że z powodu COVID-19 zmarł jeden z pracowników, którego wynagrodzenie było określone stałą miesięczną stawką. Jak ustalić podstawę wymiaru składek ZUS za miesiąc, w którym nastąpiła śmierć pracownika oraz jakie druki ZUS musimy złożyć w ZUS za ten miesiąc?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ