Praca na rzecz własnego pracodawcy – jak uniknąć kłopotów związanych z nieprawidłowym zgłoszeniem pracowników do ubezpieczeń
Od kilku lat dosyć regularnie pojawiają się w mediach różne historie dotyczące płatników składek, którzy w wyniku postępowań wyjaśniających lub kontroli prowadzonych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych muszą zapłacić bardzo wysokie składki od wynagrodzeń osób (pracowników), które wykonują pracę na rzecz własnego pracodawcy. Co się kryje pod pojęciem „praca na rzecz własnego pracodawcy”? Dlaczego płatnicy składek mają problemy z tym związane? Jak uniknąć takich problemów? Dlaczego takie sytuacje zdarzają się tak często? Odpowiedzi na pytania znajdziemy w artykule.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce