Problemy z oskładkowaniem umów zlecenia po zmianach – 13 przykładów i 15 odpowiedzi na pytania
 

Zmiany w zasadach oskładkowania umów zleceń, wprowadzone z początkiem bieżącego roku, budzą wiele wątpliwości zleceniodawców. Dotyczą one przede wszystkim rodzaju dokumentów, na podstawie których można ustalić zakres ubezpieczeń z danego zlecenia, zasad rozstrzygania obowiązku ubezpieczeń przy wystąpieniu zbiegu tytułów do nich, w tym sposobu ustalania łącznego dochodu warunkującego objęcie ubezpieczeniami umowy cywilnoprawnej oraz obowiązków płatników składek po stwierdzeniu, że popełniono błąd.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ