Informacja o stanie konta w ZUS za lata 2013 i 2014 – obowiązki i prawa płatnika składek

Jeżeli ubezpieczony stwierdzi nieprawidłowości w informacji o stanie konta, to w zależności od tego, które dane są błędne lub budzą wątpliwości, powinien zgłosić się do płatnika składek albo do ZUS. Na przykład nieprawidłowości dotyczące kwot składek za rok 2013 lub rok 2014, które w informacji podane są w podziale na poszczególne miesiące ze wskazaniem płatnika opłacającego składki, ubezpieczony powinien wyjaśnić u płatnika składek. Jeżeli natomiast ubezpieczony ma wątpliwości dotyczące np. kwoty zwaloryzowanych składek na ubezpieczenie emerytalne, to kwestię tę wyjaśnia w ZUS.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ