Koszty pracodawcy związane z kontrolą ZUS w firmie

Pytanie:

Otrzymaliśmy z ZUS zawiadomienie o wszczęciu kontroli, której przedmiot obejmował zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych, prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych   wpłat, do których pobierania zobowiązany jest Zakład, oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu. Inspektor zażądał przedstawienia tłumaczenia na język polski sporządzonej w języku obcym dokumentacji finansowej i osobowej, a także sporządzenia kopii tych dokumentów. Wiązało się to z poniesieniem przez nas określonych kosztów.   Czy możemy domagać się ich zwrotu? Kontrola nie wykryła żadnych nieprawidłowości.  

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ