Jak poradzić sobie z błędami krytycznymi przy korygowaniu raportów?

Pytanie:

Na podstawie dokumentów pobranych z ZUS koryguję dokumenty rozliczeniowe za styczeń 2018 r. Pobrany z ZUS komplet składa się z dokumentów: ZUS DRA, ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS RZA. Dla kilku pracowników (z kodem 01 10 0 0) musiałam wyzerować podstawy i składki. Zrobiłam zerowe raporty ZUS RCA i usunęłam powtarzające się pozycje raportu. W raporcie zostały tylko te osoby, dla których skorygowałam podstawy wymiaru składek. Po wykonaniu weryfikacji dokumentu program nie zgłosił żadnego błędu. Powtarzające się pozycje raportów usunęłam także dla raportów ZUS RZA i ZUS RSA. Weryfikacja tych raportów wykazała błędy krytyczne, które nie pozwalają mi wysłać dokumentów. Dlaczego te błędy się pojawiły i co mam zrobić w tej sytuacji?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ