Błąd w Płatniku: „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu” – jak rozwiązać ten problem  

Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (w drugim etapie wdrażania zmian i modyfikacji w programie Płatnik) wykazuje błędy m.in. w sytuacji, gdy za ubezpieczonego sporządzono imienny raport miesięczny z kodem tytułu ubezpieczenia, z którym za tego  ubezpieczonego brak jest aktywnego zgłoszenia do ubezpieczeń. Podczas weryfikacji sporządzonego raportu pojawi się informacja o błędzie krytycznym oznaczony numerem 69002701 o następującej treści: „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu”. Pojawi się także dodatkowy opis: „W danych ZUS dla ubezpieczonego nie istnieje zgłoszenie z podanym kodem tytułu ubezpieczenia. Przed przekazaniem do ZUS dokumentu rozliczeniowego należy przekazać zgłoszenie do ubezpieczeń”.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ