Błąd w Płatniku: „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu” – jak rozwiązać ten problem
Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (w drugim etapie wdrażania zmian i modyfikacji w programie Płatnik) wykazuje błędy m.in. w sytuacji, gdy za ubezpieczonego sporządzono imienny raport miesięczny z kodem tytułu ubezpieczenia, z którym za tego ubezpieczonego brak jest aktywnego zgłoszenia do ubezpieczeń. Podczas weryfikacji sporządzonego raportu pojawi się informacja o błędzie krytycznym oznaczony numerem 69002701 o następującej treści: „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu”. Pojawi się także dodatkowy opis: „W danych ZUS dla ubezpieczonego nie istnieje zgłoszenie z podanym kodem tytułu ubezpieczenia. Przed przekazaniem do ZUS dokumentu rozliczeniowego należy przekazać zgłoszenie do ubezpieczeń”.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce