Błąd „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu” – Program Płatnik 10.02.002
W programie Płatnik jest wiele weryfikacji dokumentów, dzięki którym płatnicy będą przekazywać do ZUS poprawne dokumenty ubezpieczeniowe. Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych wykazuje błędy m.in., gdy za ubezpieczonego sporządziliśmy imienny raport miesięczny z kodem tytułu ubezpieczenia, z którym nie ma za niego aktywnego zgłoszenia do ubezpieczeń. Jeżeli wystąpi taka sytuacja, to weryfikacja sporządzonego raportu wykaże błąd krytyczny oznaczony numerem 69002701 o następującej treści: „Dla ubezpieczonego brak zgłoszenia z podanym kodem tytułu”. Pojawi się także dodatkowy opis: „W danych ZUS dla ubezpieczonego nie istnieje zgłoszenie z podanym kodem tytułu ubezpieczenia. Przed przekazaniem do ZUS dokumentu rozliczeniowego należy przekazać zgłoszenie do ubezpieczeń”. Sprawdźmy, jak poradzić sobie w takich sytuacjach.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Ubezpieczenia społeczne w praktyce